Motto watahy:

,,ŁAP ŻYCIE, CIESZ SIĘ Z TEGO CO MASZ, BO CHWILE MIJAJĄ ZA SZYBKO..." - OCTARIUSZ

Zastępca Alphy

Zastępca Alphy
Oto zastępca Alphy-Octaviusz. (Zastępca może się jeszcze zmienić,gdyż wataha nie odpowiedniej ilości użytkowników.) Octaviusie gratulujemy!

sobota, 6 września 2014

Wataha poszukiwana cz.1 (cd.Octariusz)

Biegłem przez las. Ciemny las. Zauważyłem,że to nie jest teren watahy. Żadnej. ,,Pamiętaj synu,że w przyszłości zdobędziesz to,czego pragniesz..." przypomniałem sobie słowa matki przed jej śmiercią... Postanowiłem,że założę własną watahę. Któż mi zabroni? Obmyśliłem już wszystko. Tereny nazwane. Stanowiska ustalone. Jeszcze tylko brakuje członków watahy. Zawyłem najgłośniej jak potrafiłem wzywając przy tym wilki do stada. Czy któryś odpowie? Pozostaje mi tylko czekać...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz