Motto watahy:

,,ŁAP ŻYCIE, CIESZ SIĘ Z TEGO CO MASZ, BO CHWILE MIJAJĄ ZA SZYBKO..." - OCTARIUSZ

Zastępca Alphy

Zastępca Alphy
Oto zastępca Alphy-Octaviusz. (Zastępca może się jeszcze zmienić,gdyż wataha nie odpowiedniej ilości użytkowników.) Octaviusie gratulujemy!

środa, 10 września 2014

Od Octaviusa ,,Odnalazlem czego szukałem" cz.1

Latałem tak nad chmurami myśląc:Nigdy nie znajdę watahy...Jednak usłyszałem wycie, piękne i czyste.Szybko zleciałem na dół i zobaczyłem jak jakaś wataha bije się z 2 innymi.
Jednego ustrzeliłem z lodu, drugiego z ognia. 
-Kim jesteś?!- zapytał jeden
-Octavius- Mówiąc to wezwałem 2 duchy wilków które rozgromiły inne stado. Uciekali w popłochu. Ja śmiejąc się siedziałem i patrzyłem jak biegną żwawo. Dla zabawy puściłem w nich dużą kulą ognia.
-Dziękuję, że nam pomogłeś Octaviusie.
-Nie ma sprawy! Szukam watahy, znacie jakąś?
-Tak, Watahę Dzikiego Ognia. Jestem w niej Alphą.Chcesz dołączyć?
-Oczywiście-Odpowiedziałem uradowany.- A jak się nazywasz?
-Octariusz- powiedział z wdziękiem.
Po roku szukania odnalazłem tego czego szukałem- pomyślałem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz